خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دانلود تیزر فیلم استراحت مطلق

موضوع : اخبار,ترانه علیدوستی,رامبد جوان,عبدالرضا کاهانی

دانلود تیزر فیلم استراحت مطلق به کارگردانی عبدالرضا کاهانی

با کیفیت عالی / لینک مستقیم / اختصاصی آرشیوفا

esterahatmotlagh

فیلم جدید عبدالرضا کاهانی بالاخره اکران می شود

آرشیوفا :‌ سرانجام و بعد از جنجال های فراوان، تکلیف نمایش فیلم تازه عبدالرضا کاهانی مشخص شد. فیلم “استراحت مطلق” که قرار بود قبل از جشنواره فجر اکران شود با طولانی شدن روند صدور پروانه نمایش راهی جشنواره فجر شد و مجوز نمایش در جشنواره را هم پیدا نکرد. این مشکلات باعث شد پیش از آغاز جشنواره، عبدالرضا کاهانی به شدت نسبت به مشکلات این فیلم اعتراض کند. اما در آستانه اعلام فیلم های اکران عید پروانه نمایش فیلم تازه عبدالرضا کاهانی صادر شد و “استراحت مطلق” در برنامه نوروزی گروه سینمایی قدس قرار گرفت. اما سوال این است که تکلیف مشکلات و اصلاحیه هایی که باعث جنجال های این چند ماه شد به کجا انجامید. سعید خانی( تهیه کننده استراحت مطلق) در این مورد به “خبر گزاری کافه سینما” گفت: در مهرماه که فیلم را برای دریافت پروانه نمایش ارایه دادیم، حدود ۱۵ مورد اصلاحیه به ما ارائه شد و همان زمان می توانستیم با انجام این اصلاحات فیلم را به سرعت اکران کنیم اما خوشبختانه با گذشت زمان و مقاومت آقای کاهانی و تعاملی که از طرف دوستان وزارت ارشاد صورت گرفت اصلاحات فیلم کم شد و استراحت مطلق با اصلاحت کمتری نسبت به قبل برای اکران روانه سینما ها می شود.

برای تماشای تیزر فیلم و پوستر در سایز اصلی و دیگر حواشی به ادامه مطلب بروید

حواشی :‌ به گزارش فارس، فیلم سینمایی «استراحت مطلق» با اصلاحاتی از سوی وزارت ارشاد مواجه شد. این کارگردان قبل از جشنواره فیلم فجر در نشستی با اعتراض به عدم حضور فیلم در جشنواره فجر تاکید کرد که فیلم با اصلاحاتی مواجه شده است و نمی‌تواند یک دقیقه از فیلم را کم کند.

با پیگیری خبرنگار سینمایی فارس، مشخص شد فیلم به دلیل زمان کوتاهش امکان کوتاه شدن ندارد اما اصلاحات به گونه‌ای است که باید انجام شود و زمان فیلم با این اصلاحات کم خواهد شد. پس از جشنواره فیلم فجر کاهانی برای اینکه فیلمش را به اکران بسپارد، تمام اصلاحات فیلم را که از سوی ارشاد به فیلم داده شده بود انجام داد. به دلیل برخوردهای بدنی که در فیلم تعداد آن زیاد است نیز کاهانی در ابتدای فیلم این نکته را متذکر می شود که رضا عطاران به همراه همسرش در این فیلم به ایفای نقش می پردازد.

بنابراین گزارش، عبدالرضا کاهانی از فیلمسازانی است که همواره در برابر اصلاحات وزارت ارشاد مقاومت کرده و سعی کرده اصلاحات وزارت ارشاد را به درستی و تمام و کمال انجام ندهد.

درباره تیزر : فیلم سینمایی “استراحت مطلق” به کارگردانی عبدالرضا کاهانی قرار است از ۲۰ اسفند اکران عمومی اش را در سینماهای تهران و شهرستان ها آغاز کند. فیلمی که مجوز حضور در جشنواره فجر را پیدا نکرد و اکران عمومی اش نخستین رونمایی این فیلم برای علاقه مندان سینما خواهد بود. “استراحت مطلق” هشتمین فیلم بلند عبالرضا کاهانی است و سعید خانی تهیه کننده آن است. رضا عطاران، ترانه علیدوستی، بابک حمیدیان، مجید صالحی، فریده فرامرزی، امیر شهاب رضویان و .. از جمله بازیگران فیلم تازه عبدالرضا کاهانی هستند.

آنونس فیلم “استراحت مطلق”  که توسط شیما منفرد ساخته شده را در ادامه دانلود کنید و ببینید.

منبع : کافه سینما و خبرگزاری فارس

نمایش پوستر در سایز اصلی کلیک کنید

برای دانلود تیزر کلیک کنید

کپی رایت خرید اشتراک طلایی و توضیحات اشتراک آموزش اشتراک طلایی آرشیوفا
چه امتیازی می دهید؟
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
برچسب ها
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
۲ نظر تا کنون ثبت شده است
سعید در جمعه , 2 اکتبر 2015 گفته :

با سلام

اون سانسورهایی که توی فیلم بوده(صدای سوت ها)در این نسخه از فیلم هم هست؟

با تشکر

ArchiveFa در یکشنبه , 4 اکتبر 2015 گفته :

با سلام خدمت شما کاربر گرامی
ما فقط تیزر فیلم رو قرار دادیم و خود فایل فیلم رو در سایت قرار نمیدیم
این سانسوری که گفتید در تمامی نسخه ها اعمال شده است
باتشکر

Copyright © 2014-2021 by ArchiveFa.iR گرافیک و طراحی : پارس تمز